неділю, 25 травня 2014 р.

Malva Shine Tech №79 + 2 дизайни


Привіт!
В мене навіть лак асоціюється з солодощами - шоколадом. Я вважаю, що такий колір універсальний. Він може послужити хорошою основою для яскравого малюнка або стати частиною вишуканого і святкового дизайну.



Пензлик довгий, в міру широкий, рівно підстрижений. Ворс м'який.



Malva №79 - це сильно пігментований крем темно-коричневого кольору з червоним підтоном. Досить рідкий, що дозволяє легко розподілити лак на нігті. Виглядає ідеально навіть в один шар, за що його дуже люблю :) Лак прекрасно розрівнюється, напливів не утворює. Сохне швидко та має хороший власний глянець. Мінус - це стійкість лаку. На другий день кінчики нігтів починають затиратися. Стирається легко, але трохи зафарбовує нігтьову пластину. 




Перший мій дизайн - це малюнок акриловими фарбами. Така собі вогняна абстракція. Я не хотіла, щоб манікюр виглядав дуже забито, тому зробила акцент лише на двох нігтях. Виконано в техніці китайського розпису. Покрити топом.
Смішно, але я уявляла себе головною героїнею "Голодних ігор" - вогняною Кітніс :)



Це дизайн по мокрому лаку. Покриваємо ніготь і зразу, не чекаючи поки лак висохне, капаємо іншим (в мене золотий Golden Rose Fantastic №146). Покриття обов'язково має бути свіжим, в іншому випадку краплі лаку не розтечуться, а засохнуть горбиками на нігті. Цей варіант швидкий і не потребує багатьох зусиль, дуже подобається моїй мамі.


Дякую за увагу,
Мар'яна :)

4 коментарі:

  1. Клас! Другий дизайн став для мене відкриттям! Цікаво-цікаво...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думала таким вже нікого не здивуєш)) Ще часто роблять різні візерунки в такій техніці (голкою)

      Видалити
  2. Дуже круті дизайни) Перший такий яскравий і досить тематичний, а от другий - так елегантно і стримано (треба і собі таку техніку випробувати)
    І самі нігті - така довжина і гарна форма ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, дуже приємно, що сподобалася ідея :) Буду чекати Вашого результату!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...