понеділок, 19 травня 2014 р.

Nogotok OOPS! №96


Привіт!
На перший погляд лак досить таки звичайного, темно-зеленого кольору, нічого особливо. Але вартувало мені нафарбувати ним нігті...я просто закохалася! На сонці він і зелений, і золотавий. Це неймовірно, наче проміння проходить крізь гущавину лісу, в якому жила прекрасна Мавка!




Пензлик середнього розміру, прямий, рівно підстрижений. Ворс м'який, тому буде легко фарбувати нігті.



Текстура лаку - металік. Рідкий, але не стікає з нігтя. Сохне лак середньо, тому, якщо погано просушити перший шар, другий буде сохнути набагато довше, ніж того хотілось би + з'являться бульбашки. Фініш не дуже глянцевий, але наявність мікрошимеру виправляє цю ситуацію і лак виблискує навіть без топового покриття. На мені лак протримався 3 дні майже в ідеальному стані, тільки затерлися кінці.



Я не люблю металіки за те, що вони надто прозорі навіть на 2-3 шарі і ще ці жахливі смужки по всьому нігті. Ситуація з цим лаком не настільки плачевна, але майте на увазі, що все робити треба швидко, бо чим більше будете мазюкати пензликом, тим більше смужок отримаєте.
Я нанесла лак на коричневий Malva №79.




Ось так цей красунчик виглядає в тіні. Темний, глибокий, насичений зелений.


Дякую за увагу,
Мар'яна! :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...