пʼятницю, 6 червня 2014 р.

Myriam Nail Color Supreme №110, Nogotok Mix glitter №05 + дизайн


Привіт!
Як же довго я шукала свій ідеальний блакитний! То мені не подобався занадто яскравий відтінок, то текстура, то наявність шимеру...І ось він - небесно-блакитний Myriam Nail Color Supreme №110, в який я закохалася відразу!



Пензлик короткий, широкий, рівно підстрижений. Ворс середньої жорсткості.


Розбілений блакитний лак. Текстура - кремова. Він легко наноситься, добре розрівнюється. Не густий, нитки не тягнуться (що часто буває з білими або дуже світлими лаками). Швидко висихає і бульбашками не вкривається. Фініш глянцевий, але не дуже стійкий.


На фото нігті покриті в два шари. Перший зовсім тоненький, другий - товстіший. За бажанням можна і нафарбувати в один.
Два дні я проносила лак в ідеальному стані, потім починають затиратися кінчики.


В тіні лак стає темнішим, приглушеним.





Це гліттерний топ Nogotok Mix glitter №05.
База прозора, складається з великих блакитних і дрібних синіх шестикутників, голографічного мікрогліттера.


Лак мене засмутив. Він настільки рідкий, що складається відчуття, ніби у флакон налили води. Великі шестикутники довелося довго виловлювати, потім викладати на ніготь, через це виходить дуже товстий шар + лак дуууже довго сохне. Реально, години 3. І це тільки один шар. Можуть з'явиться бульбашки. Але знімається порівняно легше за інші гліттерні топи. Стійкість відмінна, нічого не відвалюється і не чіпляється за одяг :) 
За його красу і ніжність я пробачила погані тх.


А ось і мій пінгвінчик! Чесно, на вулиці літо, спека, сонце, все зеленіє...а що я? Я малюю пінгвіна і згадую зиму :D Люблю такі веселі малюночки. Допомагає відпочити від сірої і строгої буденності. Не бійтеся бути смішними і несерйозними!

Дякую за увагу, 
Мар'яна! :)

4 коментарі:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...