пʼятницю, 27 червня 2014 р.

Мій перший виграш у Giveaway


Привіт!
З моменту створення блогу зі мною багато що сталося вперше :) Як от перемога у Giveaway, який проводила Катя. Ще раз дякую за подарунки, я безмежно рада!




От якось не складалося у мене хороших "відносин" з блисками для губ. Але цей став винятком. Farmasi Reflection Lipgloss 03 - це блиск малиново-вишневого кольору з дрібною золотисто-рожевою слюдою. Він не липкий, не розтікається і не "з'їдається" за декілька хвилин. А ще неймовірно пахне ваніллю і солодощами :) Найбільше сподобалася напівпрозора текстура блиску, що дає лише відтінок губам, а не перетворює їх в суцільну блискучо-перламутрову пляму.


Farmasi Rouge Lipstick 03 - помада приглушеного рожевого кольору. Ну, тут пряме попадання з кольором. Текстура кремова, помада "не провалюється", не сушить губи. І знову неймовірний запах - запах ванілі та кориці. 




Farmasi Soft 4-color Eye Shadow 05 - тіні для очей 4-х кольорів: білі перламутрові, бежеві, коричневі з бронзовим відтінком та темно-коричневі. 


Хороші базові кольори для повсякденного макіяжу. Поки мої навички не такі досконалі, щоб показувати свої "творіння" :)


І наостанок - туш Farmasi Optimal Style, яка викликала найбільший "вау-ефект" серед моїх подруг :) Туш чорного кольору, щіточка силіконова. На фото в один шар, у два буде більший об'єм. Тільки трохи засмутило, що до кінця дня туш почала осипатися. (чи це просто я звикла до водостійкої? :) )



Дякую за увагу,
Мар'яна! :)

5 коментарів:

  1. Я очень рада,что тебе всё понравилось)

    ВідповістиВидалити
  2. Я очень рада за Вас! Хочу тоже поделится своим первым выиграшем в powerball результаты http://localotto.com/ru/powerballusa Очень полезно будет мне еще узнать как Вам так убалось выиграть? Что Вы для этого предпринимали?

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...