середу, 11 лютого 2015 р.

Голографічний топ-франкен


Привіт!
Обожнюю різнокольорові голографіки, а з таким чудо-топом можна кожного разу "створювати" нові і нові відтінки без затрат. А яке задоволення розглядати цей феєрверк на своїх нігтях! Маленьке диво :)



"Рецепт" цього лаку дуже простий: додати пару крапель срібного голографіка в прозорий лак (в мене топ від GR). Добре збовтати флакон і.. "Вуаля!" - все готово!
Франкен має ідеальні тх: миттєво сохне, не вкривається бульками, а як блищить!


Хочу зазначити, що на світлих відтінках лаку-основи, як-от білих, жовтих, помаранчевих, топ виглядає негарно. Кольори стають сіруваті, голографії нема.


Мені сподобався такий експеримент з пастельними, спокійними відтінками. Голографія ніжна, делікатна, але добре помітна.



Великий палець - Golden Rose Rich Color №48


 вказівний - Myriam Nail Color Supreme №110


середній - Ados Extra long lasting №506


безіменний - Nogotok gel effect №15



мізинець - Nogotok style color №42



Здійснилася ще одна мрія: тепер я завжди матиму ідеальний чорний голографік.







В результаті маємо не лінійну, і не розсіяну голографію, а щось середнє. 

Не бійтеся творити, робити щось оригінальне і своє :)



Дякую за увагу, 
Мар'яна! :)

10 коментарів:

  1. нужно будет попробовать такой топ сделать)обожаю голографики)

    ВідповістиВидалити
  2. Марьяна, очень крутой топ получился!

    ВідповістиВидалити
  3. Красаа *_* Я дуже люблю поєднання голографіка і чорної бази)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :)
      І мені таке поєднання подобається, але майже всі чорні голографіки, що я бачила, недостатньо блищали(принаймні для мене) :D А тут ідеально, аж очі болять, якщо довго дивитися.

      Видалити
  4. Особливо сподобалося останнє фото! :)

    ВідповістиВидалити
  5. Класний топ)сьогодні ж спробую зробити!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...