пʼятницю, 1 серпня 2014 р.

Лакомарафон. День 16: улюблений лак


Привіт!
Мені дуже жаль, що я не змогла "витримати" весь лакомарафон, але ті незначні 11 варіантів манікюру все одно залишаться якимись особливими :)



Про лак багато говорити не буду, адже це знову франкен :) Основа - це срібний гліттер в чорній желейній базі. Половина флакона пішла на замішування іншого франкену, а в цей я досипала голографічного гліттера і додала трохи Cote d'Azur №033Лак вийшов доволі густим і щільним. В мене він нанесений в один шар на чорний лак. Сохне доволі довго. Три фестивальні дні пережив і лишився "неушкодженим" :)


Щодо дизайну - то я відштовхувалася не тільки від вже нафарбованих нігтів, а й від того, що їду на патріотичний фестиваль. Тому без герба не обійшлося :) 



 Такий варіант видався мені більш завершеним, хоч і вийшло якось гламурно. Але то ж нічого, правда? ;)

І, мабуть, ви помітили, що нігті стали набагато коротші? Це все моя "криворукість" + гостре лезо :D


Манікюр інших учасниць можна подивитися тут.

Лакомарафон - це була дуже цікава пригода. Дякую всім!


Дякую за увагу,

Мар'яна! :)

12 коментарів:

  1. а я смотрю и думаю - что это за красота в флаконе и без названия? красивый маникюр)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо большое) это я в "помутнении" набрала кучу лаков с распродажи, цвета изумительные, а тх совсем плохие, вот и идут на франкены :с

      Видалити
  2. Очень красивый франкен получился)

    ВідповістиВидалити
  3. Франкен шикарний *____*
    А як ти так ідеально тризуб намалювала? *__*
    Манікюр просто супер!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дяяякую :)
      Не знаю, просто було натхнення і він вийшов зразу :)

      Видалити
  4. Манікюр чудовий! І така довжина мені більше подобається:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі :) Мені на фото теж така довжина більше до вподоби :)

      Видалити
  5. Яка краса!!!! Дуже класний лак і дуже патріотично!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Обожнюю українську символіку у якихось нетрадиційних деталях :)

      Видалити
  6. Супер! Слава Україні! ;)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...