четвер, 10 липня 2014 р.

Мій виграш в Giveaway у Каті


Привіт!
Нарешті я дочекалася своїх подаруночків, які я виграла в розіграші у Каті. Зізнаюся, цей приз я найбільше хотіла, адже мене дуже зацікавила помада :)
Запрошую подивитися фото і прочитати декілька моїх слів про косметику :)





Ще одним маленьким сюрпризом стала косметичка, яку я знайшла у коробочці :)



Помада MI-NY №10 - це кохання з першого погляду! Після такого шикарного дизайну упаковки мені захотілося з'їздити в Париж, поглянути на Ейфелеву вежу та пережити якусь романтичну історію кохання :)




Я була не зовсім уважна, коли читала відгук про косметику, тому здивуванням для мене став сам флакон. Чесно, я довго крутила його не з того боку, що треба, поки до мене не дійшло, що тут щось не те :D


Помада чудового коралового кольору з червоно-рожевим відтінком. Текстура кремова, м'яка, я би навіть сказала, масляна. При першому дотику до губ вона тане і лягає тонким шаром.
Помада не розтікається, не сушить, не зафарбовує шкіру. Фініш глянцевий. Колір дуже мінливий при різному освітленні, в тіні помада виглядає дуже яскравою, навіть неоновою :)




І останній подарунок - це темно-коричневі з золотими вкрапленнями тіні для очей MI-NY №07. Дуже компактний і оригінальний дизайн. Пензлик досить зручний, тіні легко набираються і добре розтушовуються.


Ще раз дякую Каті за чудові подарунки :)


Дякую за увагу,
Мар'яна! :)

8 коментарів:

  1. Марьяна, поздравляю!!!
    призы отличные)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо большое)) Помада такая красивая мне досталась *О*

      Видалити
  2. Отличные подарки! Помада отлично лежит!!! Хотелось бы ещё и на тени посмотреть в деле!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. да, помада суперская и очень "легкая")
      ой, я пока с тенями на "Вы"))

      Видалити
  3. Відповіді
    1. дякую)) Нею можна разів 10 малювати, а ніяких огріхів не буде)

      Видалити
  4. Марьяна, спасибо за свотч помады) Я на неё тоже сморю)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не за что, Вам спасибо) Все только и спрашивали что за помада и откуда она))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...