суботу, 5 липня 2014 р.

Лакомарафон. День 3: м'ятні/блакитні нігті


Привіт!
Мабуть, всі підтвердять, що м'ятний колір зараз майже всюди: і лаки, і туфлі, і сукні, і аксесуари в тон. Сьогодні і я "в темі".
У мене з'явився час, щоб зробити хоч якийсь дизайн. І нарешті на середньому пальці майже ідеально вийшов саме той візерунок, за який і люблять водний дизайн :)



Extra long lasting Ados №595 - крем м'ятного кольору. Лак доволі рідкий, дуже легкий в нанесенні. Не затікає під кутикулу, прекрасно розрівнюється. На першому шарі все ще видно нещільне покриття, але другий тоненький виправить ситуацію. Сохне досить швидко, але якщо погано просушувати, то будуть бульбашки. Я дуже переживала, що лак зафарбує нігтьову пластину, але він тільки залишив зеленуватий відтінок, який легко змивається рідиною для зняття лаку. Фініш глянцевий, на фото без топа. Стійкість не перевіряла.


Для водного манікюру я використовувала такі лаки: Golden Rose Rich Color №48 і №16Extra long lasting Ados №595, Classics №104 і №187.



Манікюр інших учасниць можна подивитися тут.

Дякую за увагу,

Мар'яна! :)

10 коментарів:

  1. ВАУ!!! Офигенный маникюр! Водный просто шикарно выполнен!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. огромное спасибо :) Почти освоила эту технику :)

      Видалити
    2. Везет! А я никак не научусь.. пару раз пробовала, ничего не получалось, так и забросила это дело:/

      Видалити
    3. что все так боятся этого водного дизайна? :D Ведь не так страшен черт..)) Это довольно хитрожопая (пардон :) ) техника)) Не сразу поддается) Но потом такая красота получается *О*

      Видалити
  2. очень красивый водный,нужно срочно потренироваться)у меня пока не выходит

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо большое)) Да, времени потребуется немало, но мне кажется, что результат того стоит))

      Видалити
  3. Я в восторге от такого идеально выполненного водного маникюра *___*
    Красотища)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я недовольна безымянным)) но мне было лень переделывать))
      огромнейшее спасибо за теплые слова))

      Видалити
  4. Круто! Результат просто чудовий! Мені сподобалось абсолютно все - і кольори, і ідея і виконання!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля)) За кольорову гаму окреме спасибі моїй подрузі))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...