середу, 2 липня 2014 р.

Лакомарафон. День 1: коралові нігті


Привіт!
Хто робить все в останній момент? Звісно я :D Побачивши першу тему марафону, я трохи розчарувалася і засмутилася, адже до коралових відтінків я ставлюся вкрай спокійно і лаків таких в мене нема. Але ж яким було моє здивування, коли в своїй колекції я знайшла такий відтінок)) Та ще й дозволили показати манікюр з запізненням, тому я поповню ряди "марафонців" :)





Golden Rose Rich Color №50 - це кремовий лак коралово-персикового кольору. Його ТХ не чудові, але й не настільки погані. Лак в міру густий, досить легко наноситься, добре розрівнюється. Сохне середньо. Фініш глянцевий, я топом не покривала. Для щільного покриття потрібно 2 шари лаку. (1 тонкий + 1 товстий). Стійкість нормальна - 2 дні покриття в хорошому стані. Нігті і шкіру лак не зафарбовує.





Не знаю що сталося, але такий колір раптом сподобався мені на моїх нігтях :) І шкіра не дуже червона виглядає, і нігті яскраві :)

Подивитися на манікюр інших учасниць можна тут.

Дякую за увагу,
Мар'яна! :)

8 коментарів:

  1. Ух какие ногти)))))
    Цвет очень красивый)

    ВідповістиВидалити
  2. Классный маникюр получился:)
    И как ногти не ломаются при такой длине? (ттт) :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Благодарю)) Если честно, у меня указательный на правой надломился, вот недавно "починила" его :(

      Видалити
  3. вот и у меня вопрос как у Насти - как можно не ломать ногти на такой длине?))коралл ну очень уж красивый!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знаю :D просто уже очень привыкла к ногтям, меньше ударяюсь ими))
      Спасибо большое))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...