вівторок, 4 серпня 2015 р.

Липневий лакомарафон #Summer_Rock_Polycolor


Привіт!
Я зовсім забула, що не розказувала в блозі про липневий лакомарафон, тому виправляюся :) 
З самого початку я поняття не мала, що буду малювати, половину тем я не знала як розкрити, та дякуючи дівчатам-організаторам (@iris_polycolor@rocknailstar_shop) за їх зрозумілі анонси та пояснення, все (ну, сподіваюся) вийшло досить непогано. 




1. "Циганські барви"
Перша тема марафону, на яку я ледь не запізнилася :D 
Цигани для мене - це поєднання червоного і чорного, купа золота, всіяні квітами спідниці, гадання, пісні під гітару біля вогнища.


2. "Екзотичні птахи"
Зоохвилинка :D
Гривистий голуб зустрічається на Нікобарських і Андаманських островах, любить невеликі, найчастіше безлюдні острови, де відсутні хижаки. Живе в джунглях.
Пір'я сірого металевого кольору, шия і крила - з веселковим переливом з переважанням зеленого або блакитного відтінку. Забарвлення самок менш яскраве. Веде в основному наземний спосіб життя, при небезпеці злітають на дерева. Літає досить погано. Харчується голуб насінням і плодами рослин, а також дрібними безхребетними.



3. "Рок-фестиваль"
Я обожнюю рок, метал, хардкор і тд. Я люблю моторошні тексти пісень, лякаючі кліпи/картинки, неординарні костюми учасників гуртів. 
Рок-фестиваль - це ковток "свіжого повітря", свободи; це місце, де недоречна сором'язливість, правильність, закомплексованість; це місце, де ти вперше бачиш людину, а вже через 10 хвилин ви разом танцюєте, співаєте, а на ранок виручаєш її холодною мінералочкою :D


4. "Багатий Пейслі"
Манікюр, від якого я не в захваті. Ну, що є, то є.


5. "Неонові ацтеки"
Ацте́ки — найбільший народ американських індіанців Мексики, що прийшов у центральну частину країни з півночі в 12 столітті. За власною легендою, ацтеки прийшли в Мексиканську долину з місцини, що за легендою називалася Ацтлан — звідси і назва народу. Ацтекська культура мала широку і складну мережу міфологічних і релігійних традицій, високорозвинене мистецтво, глибокі знання в різних галузях науки.

Дякую дівчатам-організаторам за таку класну тему, адже завдяки їй я нарешті намалювала ацтекський візерунок на нігтях. Спочатку я думала, що це буде лише акцент на двох нігтях, та "очі боялися, а руки робили" 
Колись моя подруга запитала, чи є манікюр, яким би я була повністю задоволена. Тепер знаю, що є :)

А ще цей манікюр дуже знаковий, адже з ним я вперше потрапила в підсумковий колаж та стала одною з переможниць теми :)


6. "Інді-рок"
Щось не малювалося мені ці три дні, зламала два нігті, а від картинок в стилі "інді-арт" лише виступали сльози, бо таке все красиве, а ти так не вмієш :с (Зате вперше майже вийшов цей космічний манікюр) Ну, відкрила я всемогутню Вікіпедію, знайшла список гуртів, що грають інді-рок. Серед них були Imagine Dragons. Обожнюю їхню пісню "Radioactive".


7. "Азійські мотиви"
Одне з моїх улюблених аніме - "Чобіти". Події розгортаються в недалекому майбутньому, де людиноподібні роботи займають значне місце в житті японців. Ходять чутки, що існують так звані "чобіти" - персокоми, які володіють свободою волі. Саме такою є Чіі - головна героїня. Та її хазяїн - Хідекі - про це не зразу здогадається. 
Аніме сповнене і жартами, і історіями кохання, і філософськими думками.


8. "Фантазійні квіти"
Наче і змальовувала реальну квітку, але вийшло щось неземне і цікаве.


9. "Літо в стилі дудл"
Прошу любити і жалувати мої дудли! Вийшло все, як я хотіла *.* Дуже захоплюючий, цікавий, незвичний стиль. Здавалося, малюй як і що хочеш, але вже в процесі малювання я зрозуміла, що навіть у хаосі повинен бути певний порядок.


10. "РокМонохром"
Просто, стильно, лаконічно!
Just let's rock \m/


11. "ХіппіХот"
Нехай у вашому житті буде лише кохання, дружба і повага! Незалежно від кольору шкіри, віросповідання та мови, це зараз дуже потрібно❤

 Все, відзвітувала :D Це був якийсь шалений потік оригінальних ідей, нереально красивих малюнків, а скільки цікавих профілів я відкрила!
Дякую двом Ірам за крутий липневий марафон і запрошую слідкувати за новим серпневим - @maryana_kravets



Дякую за увагу,
Мар'яна! :)

6 коментарів:

  1. Все дуже круто)) А останній манікюр взагалі бомба! Я б сама так ходила по фестивалях всяких))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Наступного літа, якщо поїду на фест, обов'язково його повторю))

      Видалити
  2. очень красивые маникюры:) мне, как любительнице тяжёлой музыки, особенно приглянулся предпоследний))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...